Meteen naar de content

Trustscore Display

Checkmark Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis!
Checkmark Klantbeoordeling 4.6 uit 5
Checkmark Gratis retourneren binnen 30 dagen
Checkmark 2 jaar garantie op je aankoop

Verzendbeleid


Bij ION eCommerce verwerken wij alle bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur zijn geplaatst, nog dezelfde dag. Bestellingen die na 17:00 uur worden geplaatst of tijdens het weekend, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Levertijd Nederland: voor zendingen binnen Nederland geldt: vóór 17:00 besteld = doorgaans de volgende dag in huis.

Levertijd België: bestellingen naar België worden binnen maximaal 2 werkdagen geleverd.

Weekendlevering: in zowel Nederland als België wordt ook op zaterdag bezorgd.

Feestdagen: tijdens officiële erkende feestdagen kan de levertijd afwijken. In dat geval wordt dit vooraf duidelijk gecommuniceerd via de productpagina of tijdens het afrekenen.

Alle bestellingen worden standaard verzekerd én aangetekend verzonden. Bij aflevering is een handtekening vereist. Dit biedt extra zekerheid en traceerbaarheid voor zowel jou als klant als voor ons als verzender.


Bezorging en verzendinformatie

Bij ION eCommerce streven we naar een snelle, veilige en probleemloze levering van jouw bestelling. Hieronder vind je alle relevante informatie over onze bezorgmogelijkheden, verzendkosten en het volgen van je bestelling.

1. Bezorggebieden

Wij leveren standaard in Nederland en België. Wens je een bestelling te laten bezorgen in een ander EU-land? Neem dan vóór het plaatsen van je bestelling contact met ons op via e-mail, het contactformulier of telefonisch. We bekijken graag of levering naar jouw gewenste bestemming mogelijk is.

2. Verzendkosten

Voor zowel Nederlandse als Belgische bestellingen rekenen wij géén verzendkosten – ongeacht het bestelbedrag. Wij hanteren geen onderscheid tussen standaard- of expressverzending: alle bestellingen worden standaard kosteloos én verzekerd verzonden.

3. Vervoerders

ION eCommerce verzendt alle pakketten met PostNL. De vervoerder wordt automatisch geselecteerd en is niet te wijzigen tijdens het afrekenproces.

4. Bestelling volgen

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een persoonlijke track & trace-code. Hiermee kun je je bestelling in realtime volgen. Zorg ervoor dat je bij je bestelling een correct e-mailadres invult om deze updates te ontvangen.

5. Mislukte bezorging

Als een pakket niet kan worden afgeleverd, biedt PostNL het in de meeste gevallen opnieuw aan of brengt het naar een afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt hierover automatisch bericht van PostNL via het opgegeven e-mailadres. Voor mislukte leverpogingen of het niet ophalen van een pakket bij een afhaalpunt worden geen extra kosten in rekening gebracht.

6. Foutieve verzendgegevens

Controleer bij het plaatsen van je bestelling goed of je verzendgegevens correct zijn ingevuld. Indien je een fout ontdekt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen wij het afleveradres aanpassen. Is de bestelling al verzonden, dan kunnen we het adres helaas niet meer wijzigen. Komt het pakket hierdoor retour, dan zullen wij het zonder extra kosten opnieuw naar je verzenden.

Ontvangst van bestelling & Afhalen

Alle bestellingen worden standaard verzekerd en aangetekend verzonden. Bij levering is daarom altijd een handtekening voor ontvangst vereist, ongeacht de waarde van de bestelling. Dit zorgt ervoor dat jouw bestelling veilig en verantwoord wordt afgeleverd.

Zichtbare schade bij levering

Als er bij het afleveren sprake is van duidelijke schade aan het pakket, zoals waterschade of een zwaar beschadigde doos, adviseren wij om het pakket te weigeren aan de deur. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Indien mogelijk sturen wij direct een vervangend product op.

Onvolledige of foutieve levering

Indien je een bestelling ontvangt die incompleet of onjuist is, vragen wij je vriendelijk om dit zo snel mogelijk — en uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst — aan ons te melden via e-mail of het contactformulier. Wij zullen de situatie onderzoeken en zorgen voor een passende oplossing.

Beschadigde producten door transport

Mocht het product tijdens transport beschadigd zijn geraakt, dan kijken wij eerst of wij kosteloos een nieuw exemplaar kunnen toesturen. Is dat niet mogelijk, dan storten wij het volledige aankoopbedrag terug op de oorspronkelijke betaalmethode.

Geen afhaalmogelijkheden

ION eCommerce biedt geen mogelijkheid tot afhalen van bestellingen. Alle bestellingen worden uitsluitend via pakketbezorging geleverd aan het door jou opgegeven adres.

 

Contact:

ION eCommerce
Verdunplein 17
5627 SZ Eindhoven

E-mail: info@ionecommerce.nl
Telefoon: 085-0645587

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op!

Telefonische en live chat ondersteuningstijden:
Maandag - Vrijdag: 9:00 - 17:00


Ga naar boven op de pagina